Katarzyna – matematyka

Ukończyła studia magisterskie na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim na kierunku
matematyka ze specjalnością informatyczną. I tak już zostało… Nauczanie matematyki to
jej pasja, a znajomość zagadnień informatycznych pozwala w ciekawy sposób
zaprezentować „zawiłości” matematyczne i „odczarowywać” ten przedmiot przez wielu
uważany za trudny. Swoje doświadczenie jako nauczyciel zdobywała ucząc na różnych
poziomach edukacyjnych. Ukończyła niezliczone ilości kursów i szkoleń ponieważ uważa,
że człowiek uczy się całe życie, a dbając o swój rozwój wzbogacamy również w ten
sposób naszych uczniów. Jest aktywnym egzaminatorem egzaminu ósmoklasisty oraz
egzaminu maturalnego z matematyki. Potrafi w prosty sposób wytłumaczyć matematykę,
promuje kulturę nauki na własnych błędach. Uczniów traktuje z empatią i podmiotowo.
Szkoli również nauczycieli z dydaktyki matematyki oraz oceniania wspierającego rozwój
ucznia. Sama swoją wiedzę poszerza w zakresie pracy z uczniami ze specyficznymi
trudnościami w uczeniu nie tylko podczas szkoleń, ale także webinarów i warsztatów ze
specjalistami.
Interesuje się neurodydaktyką, myśleniem krytycznym i sketchnotingiem. W swojej pracy
stosuje metody, które sprzyjają uczeniu się.
Razem z uczniami brała udział w projekcie „RoboMatematycy”, w czasie którego wspólnie
programowali roboty mBoot. Na zajęciach online wykorzystuje elementy grywalizacji w
ćwiczeniach interaktywnych oraz wirtualnych escape roomach. Tworzy też wspólnie mapy
myśli oraz prezentacje.
W wolnym czasie lubi podróżować, lubi aktywnie spędzać czas spacerując, jeżdżąc na
rowerze i ostatnio także ćwicząc … karate 🙂

Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *